Bad Boy Kummer (2010)

Zwitserland
Documentaire

geregisseerd door Miklós Gimes
met Tom Kummer

Tom Kummer is de koning van de vervalste interviews. Zijn specialiteit was Hollywood. Hij ontmoette er Sharon Stone, Sean Penn of Bruce Willis voor lange, ernstige gesprekken, die nooit plaatsgevonden hebben. Vier jaar lang leverde Kummer aan serieuze dagbladen in Duitsland en Zwitserland, tot hij ontmaskerd werd. Vandaag werkt hij als tennisleraar in Los Angeles. Kummer heeft iedereen bedrogen: De media, de sterren en misschien zichzelf. Een film over het weggeworpen leven van een groot talent en over de vraag wat waarheid is.