7 Welcome to London (2012)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Thriller

geregisseerd door Asad Shan
met Asad Shan, Aliakbar Campwala en Sabeeka Imam

De vijfentwintig jaar oude Jai (Asad Shan) leidt een arm en geïmproviseerd leven in Delhi met zijn familie, die hij in moeilijke tijden probeert bij te staan. Hij besluit zijn familie achter te laten en te migreren naar Engeland waar hij middels een toeristenvisum sowieso drie maanden kan proberen om te zorgen voor een fatsoenlijk levensonderhoud. Al snel ontmoet hij Goldie (Aliakbar Campwala), in wie Jai een goede vriend ziet, en zijn nieuwe liefde Simran (Sabeeka Imam). Een eenvoudig telefoontje veranderd echter plots het leven van Jai, en al vrij snel komt hij terecht in een donkere en gevaarlijke situatie, waarbij het ieder voor zich is in een wirwar van wetten en regelgevingen.