There's One Born Every Minute (1943)

geregisseerd door Harold Young
met Hugh Herbert, Peggy Moran en Tom Brown

Lemuel P. Twine heeft zijn eigen gepatenteerde pudding op de markt gebracht. De pudding is rijk aan de goede vitamine Z. Lemuels dochter Helen is verliefd op Jimmy. Dat is echter tegen de zin van haar moeder, want die wil dat haar dochter trouwt met Lester Cadwalader. De vader van Lester steunt namelijk Lemuel, maar doet dit alleen zodat de tegenkandidaat kan winnen. Vanwege de ontdekking van de vitamine Z lijkt het echter alsof Lemuel de verkiezingen kan winnen. Dit is tegen de zin van de Cadwalader Sr. en hij besluit om daar iets aan te doen.

avatar van Metalfist
Debuut van Elizabeth Taylor