Fast Workers (1933)

geregisseerd door Tod Browning
met John Gilbert, Robert Armstrong en Mae Clarke

De vrienden Bucker Reilly (Robert Armstrong) en Gunner Smith (John Gilbert) hebben afgesproken dat telkens als Bucker een relatie met een vrouw aanknoopt, Gunner haar ook probeert te versieren. Buckers beoordelingsvermogen is namelijk snel zoek als hij voor een dame valt en zo kunnen ze controleren of zij wel oprecht is in haar gevoelens voor hem. Er ontstaat een probleem wanneer Bucker voor Mary (Mae Clarke) valt, want Gunner wil haar ook. Ze weten beiden echter niet van elkaar dat ze achter dezelfde vrouw aan zitten.