A Wedding Most Strange (2011)

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Trevor Garlick
met Clive Andrew, James Ashton en Kay Aujla

De pas gescheiden Danny heeft precies twee weken tijd om opnieuw te trouwen. Dit om de laatste wens van zijn overleden vader te vervullen, voor het kostbare familie-erfgoed naar de haaien gaat. Een gewillige huwelijkskandidate vinden lijkt niet echt moeilijk te zijn, maar genade vinden in de ogen van zowel Danny als bij zijn vrienden, dat is een andere zaak...

Een vreemde en pijnlijke Britse low budgetfilm (je moet trouwen om over de erfenis te kunnen beschikken), bedoeld als een soort gay klucht waarvan het idee lijkt te zijn ontstaan uit de realityshows waarmee de televisie momenteel overspoeld wordt. Het soms onsamenhangende verhaal had zowaar humor, maar een aantal grappen en leuk bedoelde dialogen waren ook onvoorstelbaar flauw en het verhaal had zeker meer drama mogen hebben.