• 8.348.753 stemmen

Drama / Romantiek | 75 minuten

Genre: Drama / Romantiek

Geregisseerd door: Alvin Case

Met onder meer: Pierre Perrier, Gordon Ramsey en Agathe Feoux

IMDb beoordeling: 5,7 (66)

Oorspronkelijke taal: Frans

Plot The Whirlpool

Twee eenzame twintigers ontmoeten elkaar bij de Niagara Falls. Een kortstondige relatie bloeit op, die troost moet bieden voor hun beider ongelukkige verleden. Maar zo gemakkelijk laat dat verleden zich niet verdringen...

avatar van Ik Doe Moeilijk

Ik Doe Moeilijk

Een leuk debuut waarin door de maker gezocht lijkt te worden naar narratieve en cinematografische mogelijkheden, hetgeen resulteert in een elliptisch narratief en een experimentele cinematografie. Karakteristiek is de subjectieve stijl van de film: de gebruikte stijl lijkt bedoeld om de ervaring van het personagese Agathe te representeren.