Las Vegas Shakedown (1955)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Sidney Salkow
met Dennis O'Keefe, Coleen Gray en Charles Winninger

Joe Barnes probeert op eerlijke wijze een gokpaleis in Las Vegas te exploiteren, maar loopt hierbij tegen twee problemen aan. Het ene probleem is de gangster Sirago die mee wil delen in een groot deel van de opbrengsten en het andere probleem is de mooie lerares Julia Rae. Zij is bezig met het schrijven van een scriptie over gokken. Ondertussen probeert bankier Raff een beetje plezier te hebben door te gokken, ondanks tegenwerpingen van zijn vrouw. Barnes krijgt ook te maken met een stel aantrekkelijke gescheiden vrouwen, die wel wat zien in een gezamenlijke toekomst met Barnes.