The Start of Dreams (2010)

Documentaire / Drama

geregisseerd door Horne Brothers

'The Start of Dreams' is het verhaal van de prijswinnende regisseur Kenny Leon, die vooruitstrevende tieneracteurs naar een Broadway-podium brengt in een intense monoloogcompetitie. In deze 'nieuwe tijd' waar de opvoeding in kunsten als een teruglopende vorm van economie wordt beschouwd, is Leon vastbesloten om zijn beroemdheid en invloed te gebruiken om kinderen uit het gehele land bloot te stellen aan de wonderlijke wereld van het theater. 'The Start of Dreams' zit volgepakt met de gewichtigheid van de Hollywood-elite, die in deze belangrijke kunstvorm wil laten zien wat deze betekent voor de mensheid.