Yoko (2012)

Duitsland / Oostenrijk / Zwitserland
Avontuur / Familie

geregisseerd door Franziska Buch
met Jessica Schwarz, Tobias Moretti en Justus von Dohnányi

De elfjarige Pia lijdt onder het verlies van haar vader, wanneer op een dag het schattige maar mysterieuze wezen Yoko in haar boomhut verschijnt. Met zijn bovennatuurlijke krachten en een groot gevoel voor humor wordt de kleine Yeti in het hart van Pia gesloten. Terwijl het nietsvermoedende tweetal hun band ziet groeien, zit de vervelende jager Thor van Sneider hen al de hele tijd op de hielen.

avatar van dave15
waneer komt die uit dan

December 2012

dave15 schreef:
waneer komt die uit dan

Nederlandse trailer

Yoko Trailer

Release is verplaatst naar 13 februari.

kappeuter schreef:
Release is verplaatst naar 13 februari.

En weer verplaatst naar 27 maart 2013

avatar van Donkerwoud
Lieve ouders van Nederland: geef uw kinderen gewoon E.T. Laat ze niet opgroeiend met het slappe aftreksel van een klassieker.

avatar van DarkElement
Mijn buurmeisje kwam aan de deur of ik aan deze film kan komen, deel 2. Maar bestaat die wel?

avatar van mock turtle
onverwacht leuke film!