The Odd Couple: Together Again (1993)

geregisseerd door Robert Klane
met Tony Randall, Jack Klugman en Barbara Barrie

Felix (Tony Randall) en Oscar (Jack Klugman) keren terug als de twee tegenpolen, die noodgedwongen opnieuw samen in één huis komen te wonen als Felixs vrouw haar man uit huis zet om zich ongestoord te wijden aan de voorbereidingen van haar dochters huwelijk. De twee oude mannetjes komen er achter dat de aanstaande van de bruid al twee scheidingen achter de rug heeft.

Tony Randall en Jack Klugman (wereldster geworden door de prachtige serie Quincy M.E.) zijn na 23 jaar weer bij elkaar en zijn beide geniaal in deze zeer geslaagde film.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
stinissen schreef:

Toch wel erg benieuwd hoe jij deze film gezien hebt? Kan hem helaas nergens vinden en ben er al lange tijd benieuwd naar.

Mescaline schreef:

Dat zou je aan speedy23 moeten vragen of op de Duitser of op België

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
stinissen schreef:
Dat zou je aan speedy23 moeten vragen of op de Duitser of op België

Toch eens de gids goed in de gaten houden dan, een zeldzame film bijna!

avatar van speedy23
Ik denk op VTM. Maar het is bijna al vijf jaar geleden.

Mescaline schreef:

Toch eens de gids goed in de gaten houden dan, een zeldzame film bijna!

Precies