Shan Dong Xiang Ma (1972)

Alternatieve titels: Bandits from Shantung | Bandits of Shangtung | 山東響馬 | 山东响马

1 stem

Hongkong
Actie

geregisseerd door Feng Huang
met Yi Chang, Chin Hu en Ying Bai

Een beruchte bende heeft zojuist het platteland geterroriseerd en richt zich op een bewaakt goudtransport dat door een klein dorpje rijdt. De inwoners van het dorpje ruiken onraad en vluchten. Enkele vreemdelingen arriveren in het dorpje. Onder hen zijn ook de de zwaardvechter Yen Tieh-i, twee amateuristische dieven en drie mannen die dénken dat ze dieven zijn.