Walk the Dark Street (1956)

1 stem

Film noir

geregisseerd door Wyott Ordung
met Chuck Connors, Don Ross en Regina Gleason

Frank Garrick (Chuck Connors) is een psychopaat die graag op dieren jaagt. Dan Lawton (Don Ross) besluit op een dag bezoek te brengen aan Frank. Dan heeft namelijk samen met de overleden broer van Frank in het leger gezeten en wil daar graag over praten. Frank stelt Dan medeverantwoordelijk voor de dood van zijn broer. Als wraak stelt Frank aan Dan voor om samen een weddenschap op te zetten waarbij de twee op elkaar zullen jagen met nep-geweren. Dan gaat de weddenschap aan en de twee mannen besluipen elkaar in de grote stad.