• 8.347.231 stemmen

Genre: Western

Oorsprong: Verenigde Staten / Canada

Geregisseerd door: Rachel Talalay

Met onder meer: Sara Canning, Greyston Holt en Ryan Kennedy

IMDb beoordeling: 5,2 (552)

Plot Hannah's Law

De stad Dodge City in Kansas wordt geterroriseerd door criminelen en corrupte inwoners. Hannah Beaumont besluit, samen met haar vrienden Wyatt Earp, Doc Holliday en 'Stagecoach' Mary, de criminaliteit aan te pakken. Aanleiding voor haar kruistocht is de bende van McMurphy die haar ouders en jongere broer genadeloos hebben vermoord.

imageimageimage

Hannah Beaumont

Doc Holliday

Stagecoach Mary

James Beaumont

avatar van trebremmit

trebremmit

Een Hallmark productie, IMDB score is laag maar de cast trekt me wel aan, Sara Canning,Billy Zane en Danny Glover.

Maar eens opzoeken.

avatar van WillemC

WillemC

Raar... wel de bekende namen gebruiken als Wyatt Earp en Doc Holliday en dan zo ver vanaf zitten wat er toen werkelijk gebeurd is

avatar van madmax1

madmax1

Teveel onwaarschijnlijk heden om dit serieus te nemen.

Onrustig slecht geacteerd ,en een scenario schrijver die totaal niet op de hoogte is van een western ‘sfeerloos.

avatar van jgbteg

jgbteg

Ontzettend slecht geacteerd, zeer slechte regie, en een scenario dat geschreven is door een analfabeet

stinissen (crew films & series)

Ze worden nog steeds gemaakt super slechte westerns waar toch nog steeds meer dan aardige acteurs zich voor lenen.

avatar van Corcicus

Corcicus

• 2077 berichten

Wat, vrouwen en zwarten in de hoofdrol van een western en het is niet in de rol van prostitué en slaaf? Dat alleen is al zodanig grotesk, dit sla ik over.

avatar van mr rumson

mr rumson

Zo heel slecht als een 1,46 is deze tv western voor mij nu ook weer niet.

Ik ben het eens dat het acteren bij vele acteurs matig is .

Het verhaal is stelt niet zoveel voor en heeft zoals de meeste westerns het thema wraak.

Voor een western ziet het er ook te clean uit wat stoffiger en ruwer had het wel gemogen .

Toch is niet alles slecht zo is de locatie prima gekozen .

Sara Canning doet het zeker niet onaardig.

Jaren later is ze ook nog in Hell on Wheels te zien .

Ook de acteur die de rol van Doc Holliday vertolkte deed het niet zo slecht.

Wel ben ik veel minder te spreken over Wyatt Earp en 'Stagecoach' Mary.

De actie op het einde had ook een stuk beter gekund het is allemaal te gemaakt .

Kortom een matige tv western .