Hannah's Law (2012)

Verenigde Staten / Canada
Western

geregisseerd door Rachel Talalay
met Sara Canning, Greyston Holt en Ryan Kennedy

De stad Dodge City in Kansas wordt geterroriseerd door criminelen en corrupte inwoners. Hannah Beaumont besluit, samen met haar vrienden Wyatt Earp, Doc Holliday en 'Stagecoach' Mary, de criminaliteit aan te pakken. Aanleiding voor haar kruistocht is de bende van McMurphy die haar ouders en jongere broer genadeloos hebben vermoord.

avatar van trebremmit

Een Hallmark productie, IMDB score is laag maar de cast trekt me wel aan, Sara Canning,Billy Zane en Danny Glover.

Maar eens opzoeken.

avatar van WillemC
Raar... wel de bekende namen gebruiken als Wyatt Earp en Doc Holliday en dan zo ver vanaf zitten wat er toen werkelijk gebeurd is

avatar van madmax1
Teveel onwaarschijnlijk heden om dit serieus te nemen.
Onrustig slecht geacteerd ,en een scenario schrijver die totaal niet op de hoogte is van een western ‘sfeerloos.

Ontzettend slecht geacteerd, zeer slechte regie, en een scenario dat geschreven is door een analfabeet

Ze worden nog steeds gemaakt super slechte westerns waar toch nog steeds meer dan aardige acteurs zich voor lenen.

avatar van Corcicus
Wat, vrouwen en zwarten in de hoofdrol van een western en het is niet in de rol van prostitué en slaaf? Dat alleen is al zodanig grotesk, dit sla ik over.

avatar van mr rumson
Zo heel slecht als een 1,46 is deze tv western voor mij nu ook weer niet.
Ik ben het eens dat het acteren bij vele acteurs matig is .
Het verhaal is stelt niet zoveel voor en heeft zoals de meeste westerns het thema wraak.
Voor een western ziet het er ook te clean uit wat stoffiger en ruwer had het wel gemogen .
Toch is niet alles slecht zo is de locatie prima gekozen .
Sara Canning doet het zeker niet onaardig.
Jaren later is ze ook nog in Hell on Wheels te zien .
Ook de acteur die de rol van Doc Holliday vertolkte deed het niet zo slecht.
Wel ben ik veel minder te spreken over Wyatt Earp en 'Stagecoach' Mary.
De actie op het einde had ook een stuk beter gekund het is allemaal te gemaakt .
Kortom een matige tv western .