• 8.351.903 stemmen

Actie / Drama | 90 minuten

Genre: Actie / Drama

Geregisseerd door: Yvan Gauthier

Met onder meer: Malcolm McDowell, William Forsythe en Dedee Pfeiffer

IMDb beoordeling: 3,6 (233)

Plot L.A., I Hate You

"Misery Loves Company"

Een wanhopige echtgenoot heeft er spijt van dat hij een huurmoordenaar heeft ingeschakeld om zijn gehandicapte vrouw te laten vermoorden. Wanneer hij de moord probeert tegen te houden en de opdracht terug te draaien, zorgt een reeks van gebeurtenissen er voor dat hij de zaken niet meer in eigen hand heeft. Hij is de wanhoop nabij.

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

avatar van breedbeeld

breedbeeld

Totaal onsamenhangende film met handy cam.

Samenhang wordt wel gesuggereerd maar het enige wat ik kan bedenken is een oefening in would be art.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Beetje vreemd, maar wel lekker! Aardige film met een lekker nasty sfeertje. In het begin lijken het 3 losse verhalen te zijn maar uiteindelijk komt het allemaal wel samen en valt alles (grotendeels) op z`n plek. Je blijft ook wel met wat vragen zitten maar het merendeel wordt wel duidelijk gemaakt. Acteerwerk is ook prima, eigenllijk van de gehele cast. Ik heb me hier prima mee vermaakt! 3 dikke sterren

Oh, en ik weet niet hoe "breedbeeld" hier bij komt, maar dit is zeker niet zo`n handycam film waarbij er door de personages zelf gefilmd wordt.

avatar van henkula

henkula

Malcolm McDowell heeft hier gelukkig niet meer dan een bijrol, ben die oude koppen van acteurs met een bekende naam beetje moe.