Life in the Raw (1933)

Western

geregisseerd door Louis King
met George O'Brien, Claire Trevor en Greta Nissen

Judy Halloway is op weg naar haar broer Tom, maar wordt onderweg lastig gevallen door de man die haar een lift geeft. Ze verlaat zijn auto en blijft alleen achter in de woestijn. Jim Barry is haar redding en samen gaan ze op weg naar haar broer. Wat Judy niet weet is dat haar broer hun ranch heeft verloren bij een spelletje kaart en van plan is zijn verlies goed te maken met een overval op het postkantoor. De sheriff zet de achtervolging in en arresteert Jim Barry voor de roofoverval, die net op de verkeerde plek en op het verkeerde tijdstip het pad kruist van de sheriff en de burgerwacht.