A Marriage of Convenience (1998)

Canada / Verenigde Staten
Romantiek / Drama

geregisseerd door James Keach
met Jane Seymour, James Brolin en David Kaye

Chris (Jane Seymour) heeft haar carrière opgegeven om de zoon van haar overleden zus op te voeden. Na zeven jaar verschijnt opeens Mason (James Brolin), de vader van het jongetje, ten tonele en eist de voogdij over hem. Het kind komt met een bijzondere oplossing voor de zojuist ontstane problemen op de proppen: als Chris en Mason nu gewoon zouden gaan trouwen, is er niks aan de hand.

Prima romantisch drama met weer een oogverblindende Jane Seymour en een prima James Brolin de film is gemaakt voor de tv en stijgt boven het gemiddelde uit.

avatar van clubsport
nogal zoetsappig maar jane seymour is het kijken zeker waard en zowel zij als james brolin acteren prima