• 8.345.631 stemmen

Alternatieve titel: One Night Stand VI - Vast

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Rolf van Eijk

Met onder meer: Sigrid ten Napel, Tygo Gernandt en Pieter van Terheijden

IMDb beoordeling: 7,7 (72)

Plot Vast

Isabel zit in een gesloten jeugdinrichting. Ze ondergaat de dagelijkse routine en de pesterijen van haar lotgenoten schijnbaar emotieloos, maar soms komt het tot een extreme uitbarsting. Alleen kickboksleraar Mike lijkt tot haar door te kunnen dringen en krijgt een glimp te zien van wat het meisje heeft beschadigd.

avatar van 606

Heftige korte film waarin Sigrid heel erg sterk haar rol vertolkt.

3,5 ster

avatar van david bohm

david bohm

Prima filmpje dat gedragen wordt door Sigrid ten Napel. Echt een talent deze jongedame. Ook de rest van de cast doet het prima.

avatar van Robi

Robi

• 1947 berichten

Aanvankelijk dacht ik : Weliswaar een goede film, maar van alle one night stands ook de gemakkelijkste. Gevangenisfilms zijn er al zo veel gemaakt en over het algemeen scoor je daar ook vrij gemakkelijk mee. Maar deze film ging gelukkig toch nog iets dieper. Grootste verdienste aan deze film is echter toch het acteertalent van Sigrid ten Napel. Ik hoop dat ik deze actrice nog vaker zal tegen gaan komen in de Nederlandse film.

stinissen (crew films & series)

Sigrid ten Napel( ik kende haar van Overspel en Rembrandt en ik) was echt geweldig in deze best aardige korte productie toch vind ik dat de thema's wel kloppen bij de One night stand films maar dat het veel beter had moeten uitgewerkt worden en daarom ook niet zo goed als de meeste telefilms.

avatar van narva77

narva77 (crew films)

Veel te kort, en eindigt te abrupt. Verder een prima filmpje met een goede rol van Sigrid ten Napel.

avatar van de grunt

de grunt

Sigrid ten Napel wordt een groot actrice.

avatar van Fransman

Fransman

Heftig filmpje met een geweldige rol van Sigrid ten Napel. Die kan dus wel effe acteren zeg. Kreeg er kippenvel van.