The Cactus Kid (1935)

Western

geregisseerd door Harry S. Webb
met Jack Perrin, Fred Humes en Philo McCullough

Jack en Jimmy worden netjes uitbetaald voor de paarden die ze geleverd hebben en Jimmy rijdt richting zijn mannen om hen uit te betalen. Plug Perkins huurt Cheyenne in om Jimmy te vermoorden, maar Cheyenne laat per ongeluk een gedeelte van zijn mondharmonica achter op de plek van de misdaad. Jack vindt het bewijsstuk en gaat achter Cheyenne aan en kan nog net op tijd ingrijpen voordat Plug Perkins Cheyenne kan vermoorden. Jack bedenkt een plan om Cheyenne in de val te laten lopen en hem het hele verhaal te laten bekennen.

avatar van Dogie_Hogan
Inmiddels op DVD.