Sexo, Mentiras y Muertos (2011)

Alternatieve titel: Sex, Lies and Death

Colombia
Drama / Thriller

geregisseerd door Ramiro Meneses
met Andrea López, Carolina Sepulveda en Alejandra Pinzón

Twee onbekenden, Vivian en Andrea, ontmoeten elkaar in een bar waar ze hun verdriet aan het verdrinken zijn. Wanneer ze van elkaar horen dat hun relatie op de klippen is gelopen bedenken ze een plan om elkaar te helpen. Andrea stemt er mee in om Vivians gewelddadige man te doden. Op haar beurt zal Vivian Andrea's geliefde Gloria aanpakken, die haar belangstelling naar een andere vrouw heeft verschoven. Verblind door wraakgevoelens beginnen ze aan een missie die leidt tot verleiding, moord en een schok die ze nooit hadden kunnen voorspellen.

avatar van lagaiske
Waanzinnig slecht!

avatar van erpunited
Het verhaal, het acteren super super slecht. Een half puntje voor de mooie vrouwen met mooie billen

Vreselijk slechte film en hele lelijke beeldvorming een van de slechtste films van de laatste tijd.

avatar van opa-ben
Een film zoasl ze vroeger in Nederland gemaakt werden, als er maar sex en blote vrouwen in voor kwamen was het wel goed. Stelt dus echt helemaal niks voor, de mooie vrouwen scoren nog 1 ster, het verhaal is heel ongeloofwaardig verder, dat was het wel

avatar van DDT
DDT
ziet er een mooie foto uit,maarja na het lezen van al de - commentaar zal ik hem maar niet zien

avatar van edwin1205
0.5

ik heb hem net gezien. wat een draak van een film

avatar van Left4Dead
Prima hoes, gezien de reacties hoef ik hier verder geen energie aan te verspillen.
Nogmaals, prima hoes!