Armored Car (1937)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Lewis R. Foster
met Robert Wilcox, Judith Barrett en Cesar Romero

De rechercheur Larry Willis gaat undercover als een bewaker op een gepantserde auto. Doelbewust verprutst Larry zijn baan, zodat hij zal worden ontslagen. Hij hoopt op die manier een bende overvallers te overtuigen dat hij wanhopig genoeg is om zich bij hen aan te sluiten. Larry weet het vertrouwen van de intelligente bendeleider Walinsky te winnen, dit tot groot ongenoegen van Walinsky’s wantrouwende rechterhand Petack. De ontwikkelingen gaan voor Larry niet naar wens, wanneer het leven van Ella Logan bedreigd wordt, waardoor hij niet langer incognito kan blijven.