Xin An Ping Zhui Xiang Qu (1982)

Alternatieve titel: Flyer of a Young Prodigal

1 stem

Taiwan
Fantasy / Actie

geregisseerd door Ng Chun-Man
met Chung Wa, You Hsiao-Long en Lau Mung-Yin

Als de vader van Sheau-long wordt gedood en de moeder gekidnapt door een demon, belandt de jonge knaap in de zorg van een kungfu meester. Deze leert hem de juiste magie om zijn moeder te kunnen bevrijden, maar hij zal aardig op de proef worden gesteld door verschillende monsters en de zoektocht naar twee zwaarden die de enige wapens zijn die de demon kunnen doden.

avatar van beavis
het type film dat je van begin tot eind geboeit kan kijken ondanks dat zo'n beetje alles aan de film erg matig is. Taiwan heeft vele obscure pareltjes in het fantasy genre voortgebracht. Dit is niet echt één van de pareltjes, maar wel ultra obscuur