• 8.668.081 stemmen

Ernst, Bobbie en het Geheim van Monta Rossa (2010)

Familie | 73 minuten

Genre: Familie

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Pieter Walther Boer

Met onder meer: Gert-Jan van den Ende, Erik van Trommel en Ton Kas

IMDb beoordeling: 7,1 (35)

Releasedatum: 6 oktober 2010

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Ernst, Bobbie en het Geheim van Monta Rossa

Als Ernst en Bobbie op bezoek zijn bij een circusschool slaat het noodlot toe en brandt de circusschool af. Om het bestaan van de school te redden moeten Ernst en Bobbie een schat opsporen. Terwijl zij via een speurtocht langs de gekste plekken op zoek gaan naar de schat, wordt de circusdirectrice ook nog ontvoerd. Op de hielen gezeten door crimineel Fedor en zijn nichtje Indy, doorstaan zij spannende en gevaarlijke avonturen die een spectaculaire climax bereiken op de top van de Monta Rossa. Lukt het Ernst en Bobbie om samen met de kinderen van de circusschool de directrice en de schat te redden?

logo tmdbimage

avatar van melchior7

melchior7

Bij Ernst, Bobbie en de Geslepen Onix (2007):

2e Film van E&B:

Ernst, Bobbie en het geheim van de Monta Rossa.

Hier de info: Ernst, Bobbie en de Rest!: De bioscoopfilm! - ernstbobbie.nl

Hier de allereerste filmposter: http://www.ctm.eu.com/data_images/nieuws/monta_rossa_1.jpg

en Hier de teaser: YouTube - Kanaal van Ernstbobbiefilm

SPANNEND!

avatar van Metalfist

Metalfist

Ik wist niet dat Ernst, Bobbie & De Rest nog bestond Vroeger echt veel naar gekeken

avatar van supermovieman

supermovieman

Ik vind dit verhaal best interessant klinken, maar we moeten maar zien of dit deel het fantastische eerste deel gaat evenaren! De acteerprestaties van Gert-Jan van den Ende en Erik van Trommel zullen zoals gewoonlijk weer fenomenaal zijn, maar ik ben bang dat ze weer, onterecht, niet voor een Gouden Kalf zullen worden genomineerd! Het blijft afwachten. Een ding is zeker: Het coolste duo allertijden is terug! Ernst en Bobbie!!!

avatar van benthe

benthe

Ik ben benieuwd! Toen ik nog lief en schattig was veel naar gekeken.

avatar van melchior7

melchior7

Meernieuws Meernieuws!

Hier de TRAILER: YouTube - ‪ERNST, BOBBIE EN HET GEHEIM VAN DE MONTA ROSSA trailer‬‎

en hier de originele poster: http://www.landvast.nl/Cinema/ErnstBobbie_MontaRossa/Poster.jpg

en de premiéredatum is bekend!

6 oktober 2010..

Woensdag. Kijken dus!

avatar van lars-pixar

lars-pixar

Ornst en Bebbie!

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Metalfist schreef:

En hiervoor hadden ze nog een film: Ernst, Bobbie en de Geslepen Onix (2007)

avatar van Quentin

Quentin

Sinds wanneer acteert Pieter Walther Boer?

kappeuter (crew films)

Zal wel een foutje zijn idd. Heb 't weggehaald.

Ik heb zojuist de speelduur ingevoerd. Erg korte speelfilm...

avatar van Quentin

Quentin

Vorige deel duurde nog korter! Heb goeie dingen gehoord .

avatar van weerwolf

weerwolf

ben met drie kinderen geweest en ze vonden het fantasties, leuk van het begin tot het einde voor de kids !

avatar van chevy93

chevy93

Ernst & Bobbie, altijd leuk.

Hoewel hun films meestal te langdradig zijn.

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

supermovieman schreef:

Het coolste duo allertijden is terug!

Pardon,dat hoort thuis bij Timon & Pumbaa.

avatar van robertus65

robertus65

De tweede film van het komisch duo E&B is nauwelijks spannend of leuk, en verloopt voorspelbaar, maar wordt een beetje gered door de leuke rollen van Ton Kas, Jochem van Gelder, Ad van Kempen en Chava voor in 't Holt.

De rollen naast Ernst en Bobbie zijn zeer lachwekkend. Hoe Ton Kas zijn rol neerzet petje af! De kleine subtielere grappen maken de film ook leuk om hem weg te kijken. Je weet van te voren natuurlijk al dat het goed afloopt, maar onthoud het is voor kinderen. En voor hen is de film zeer geschikt. En met Ton Kas, Chava voor in 't Holt en Jochem van Gelder maakt het de film ook leuk voor de ouders.

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Grappig filmpje, waarvan de kinderlijke noot nog ontzettend meevalt. De vorige film van dit duo was ook niet heel slecht, maar niet genoeg voor een 3,0. Dat is bij deze film wel gelukt . Dit was een leuk avontuur waarvan het verhaaltje natuurlijk zeer simpel is, maar met een goede uitwerking Voorspelbaar ? Ja natuurlijk, maar het is niet hinderlijk. Nou moet ik aan nemen dat de series van dit duo leuker waren. Maar het maakt niet uit. Dit was een vermakelijke film met ook leuke kleine rolletjes van oa Jochem van Gelder etc.

Ook mede door de geinige locaties zoals in Belgie, en het korte spelduur. Dit is dus geen rommel van de bovenste plank. Daarom krijgt dit wel een 3,0.

avatar van Quido

Quido

Kunnen ze van die Bobbie niet eens letterlijk een soepkip maken? Man, wat een irritant figuur, ongelooflijk.

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

Fantastische jeugdfilm rondom de kinderhelden Ernst en Bobbie. Met leuke liedjes,grappige en spannende stukjes. 3,5*