Pyaar Impossible! (2010)

India
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Jugal Hansraj
met Uday Chopra, Priyanka Chopra en Dino Morea

De film gaat over de jonge vrouw Alisha en de jonge man Abhay, die op dezelfde universiteit zitten. Alisha is de populairste van de hele universiteit en trekt de aandacht van iedereen. Abhay is bang om eerlijk te zijn over zijn gevoelens voor haar, omdat hij bang is dat hij te min voor haar is. Op een dag redt hij haar van de verdrinkingsdood, maar door omstandigheden ziet hij haar nooit meer. Zeven jaar later is hij nog steeds gek op haar en is hij inmiddels software-programmeur van beroep. Hij is bezig met het ontwerpen van een belangrijk product maar deze wordt gestolen door de investeerder Varun, die op het eerste oog interesse leek te tonen. Abhay volgt hem naar Singapore, in de het terug te krijgen. Het plan van Varun is het product te verkopen aan een groot bedrijf en tot Abhay's grote verbazing werkt Alisha bij dit bedrijf. Ze is reeds moeder van haar 6-jarige dochter Tania en is alleenstaand. Ook is ze wanhopig op zoek naar een oppas voor Tania. Alisha ziet per ongeluk Abhay aan voor een mogelijke oppas die ze verwachtte, waarop Abhay besluit mee te spelen zodat hij Alisha beter kan leren kennen.

Leuk !