Where Were You When the Lights Went Out? (1968)

geregisseerd door Hy Averback
met Doris Day, Robert Morse en Terry-Thomas

Wanneer een grote stroomuitval New York teistert, zitten miljoenen mensen in het donker. Waaronder Waldo Zane, een producer die van plan is het geld van een productie te stelen en van twee mensen wiens pad hij voortbestemd is om te kruisen, Broadway actrice Margaret Garrison en haar man Peter.

neo (crew)
beetje middelmatige komedie. leuk acteerwerk, maar na een klein half uur, wordt de film steeds minder.

neo (crew)
misschien wel een leuke film voor de mensen die net last hadden van de stroomstoring. om 14:00 op tcm vandaag.

avatar van petey
op kantoor, en dat ben ik dan ook nog.

avatar van movie acteurs
Leuke vermakelijke/luchtige komedie. Vooral Doris Day speelt het weer erg leuk en grappig. Het acteerwerk van de rest van de cast stelt ook niet teleur. Degelijke amusante film. 3,5.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Leuke en vermakelijke film die vooral veel van de jaren 50 uitstraalt.
Doris Day ga ik steeds meer waarderen als actrice, ze is zowel mooi om te zien als een verrijking voor de film.
De humor was leuk verdeeld en de personages op een leuke manier uitgewerkt.

Echt zo typische jaren 50 niks aan de hand filmpje, alleen dan in de jaren 60

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Na bijna 5 jaar werd het weer eens tijd voor een herziening, blijft een fijne film met een heerlijke sfeer!
Weinig op aan te merken, behalve dat de black out best wat langer had mogen duren, deze scenes vond ik zeker het hoogtepunt.

3,5 blijft 3,5.