Charlie & Boots (2009)

Australië
Komedie / Drama

geregisseerd door Dean Murphy
met Paul Hogan, Shane Jacobson en Morgan Griffin

Charlie en Grace McFarland vieren het feit dat ze 45 jaar getrouwd zijn, maar dan sterft Grace plotseling. Boots, hun jongste en vervreemde zoon, besluit zijn vader te helpen er weer bovenop te krijgen en neemt hem mee op een reis van Victoria tot Cape York. Samen overwinnen zij uitdagingen, maar ze krijgen ook weer een sterke band.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Een stuk beter dan verwacht, de nodige diepgang maar ook met genoeg luchtige momenten om de film in ieder geval niet zwaarder te maken dan nodig is.
Heb hier echt van kunnen genieten, mooie beelden van de trip die vader en zoon nemen en ook 2 acteurs die goed op elkaar waren ingespeeld.
Relaxed en luchtig filmpje met een serieuze ondertoon.