The Ice Runner (1993)

Drama / Avontuur

geregisseerd door Barry Samson
met Edward Albert, Olga Kabo en Victor Wong

Jeffrey West is een CIA-agent die werkzaam is in Moskou. Hij wordt erin geluisd door mensen van wie hij aannam ze te kunnen vertrouwen. Hij wordt opgepakt door de Russische Veiligheidsdienst en op de trein gezet richting Siberië, waar hij in een zwaarbewaakt strafkamp zou komen te zitten. Door omstandigheden belandt hij echter in een minder zwaar bewaakte inrichting. Als de kampcommandant er achterkomt dat hij een Amerikaanse spion in zijn kamp heeft, wil hij Jeffrey persoonlijk elimineren.

FisherKing
Bijzonder ongeloofwaardig prutswerk.

djelle
Er zaten wel redelijk wat interessante scenes en bedoelingen in, maar het geheel was zo slecht uitgewerkt! De personages boeiden niet, het verhaal rammelde, veel voorspelbaarheden, trage vooruitgang, nutteloze dialogen, flauw camerawerk, saaie passages... Het script zelf had meer potentieel volgens mij. 1*

avatar van brabusRUS
Komt deze film nog ooit op tv?

topfilm