• 10.586 nieuwsartikelen

Drama / Avontuur | 110 minuten

Genre: Drama / Avontuur

Geregisseerd door: Barry Samson

Met onder meer: Edward Albert, Olga Kabo en Victor Wong

IMDb beoordeling: 5,4 (205)

Gesproken taal: Engels

Plot The Ice Runner

Jeffrey West is een CIA-agent die werkzaam is in Moskou. Hij wordt erin geluisd door mensen van wie hij aannam ze te kunnen vertrouwen. Hij wordt opgepakt door de Russische Veiligheidsdienst en op de trein gezet richting Siberië, waar hij in een zwaarbewaakt strafkamp zou komen te zitten. Door omstandigheden belandt hij echter in een minder zwaar bewaakte inrichting. Als de kampcommandant er achterkomt dat hij een Amerikaanse spion in zijn kamp heeft, wil hij Jeffrey persoonlijk elimineren.

avatar van FisherKing

FisherKing

Bijzonder ongeloofwaardig prutswerk.

avatar van djelle

djelle

Er zaten wel redelijk wat interessante scenes en bedoelingen in, maar het geheel was zo slecht uitgewerkt! De personages boeiden niet, het verhaal rammelde, veel voorspelbaarheden, trage vooruitgang, nutteloze dialogen, flauw camerawerk, saaie passages... Het script zelf had meer potentieel volgens mij. 1*

avatar van brabusRUS

brabusRUS

Komt deze film nog ooit op tv?

avatar van Dennis200

Dennis200

topfilm

avatar van teigertje

teigertje

Vroeger een film, die een grote indruk op mij had gemaakt.

Na jaren nu terug gezien, nog steeds een prachtige en echt bijzondere film.

Een bijna vergeten film, voor mogelijk veel mensen.

Helaas de hoofdrol speler Edward Albert zo jong heengegaan is.

Want dat had een groot acteur kunnen worden.

Maar met deze film, heeft hij een juweel achtergelaten.

Ook een hele leuke rol van de fantastische Victor Wong.

Ook bekend als de mysterieuze Chinese antiquer uit de wereld beroemde film The Gremlins.

En uit Big trouble in little China en vele andere films.

Wie kent hem niet.

Naarmate de film vordert,zie je wat een ontzettend goede acteur de hoofdrol speler was.

Een sterke film, die zoveel meer credits verdient.

avatar van blondiefilmfreak

blondiefilmfreak

In het begin van de film dacht ik dat ik te maken had met een prutswerk uit rusland.het duurt dan ook even voordat het duidelijk is waarover de film gaat.eenmaal in het verhaal blijkt dit een parel van een film te wezen,met hoogstaand acteer werk,en ontpopt er zich een tragisch mooie liefdes geschiedenis in de ijzige koude van siberie.

een film zoals we die nog maar weinig tegen komen.