Godspeed (2009)

Drama / Thriller

geregisseerd door Robert Saitzyk
met Joseph McKelheer, Cory Knauf en Courtney Halverson

Charlie Shepard (Joseph McKelheer) is een moderne geloofsgenezer. Hij weet met deze genezingen zijn eigen gezin te onderhouden, maar toch ligt er ellende op de loer. Zijn huwelijk loopt scheurtjes op en zijn oude drank verslaving lijkt terug te komen. Plotseling wordt echter zijn familie op brute wijze vermoord. Het is zes maanden later wanneer hij de mysterieuze Sarah ontmoet. Zij lijkt de sleutel voor het oplossen van de moorden in haar handen te hebben...

verhaal klinkt wel goed...

avatar van ralfsjam
net gekeken, en ik moet zeggen dat het over het algemeen een goed drama was. (90 minuten)

na delen:
soms amaturistisch
langdradige dialogen
knullig camerawerk (soms)
voordelen:
over het algemeen goed acteerwerk
goed bloed
goed verhaal

maar goed, wel van genoten, maar het kon in bepaalde scenes beter.

avatar van FullMoon
Traag en het verveelt. Ook geen sterk verhaal.

avatar van Yugnav
Vraag me echt af naar wat ik heb zitten kijken. Slecht verhaal, slecht geacteerd (vooral broer en zus!) en slecht camerawerk... Absoluut geen aanrader!

avatar van 606
Aardig en ook een beetje standaard meer ook niet.
Had een wraak film verwacht eigenlijk maar, dat was het niet.
Acteren was dan wel redelijk, en de spanning en actie had meer gemogen.

2,5 ster

avatar van RickZ
DramaThriller met zeer zwak verhaal en acteerwerk, typische C-film. Alleen het einde leek nog een klein beetje ergens op maar de film was toen al beneden alle nivo.

Ik vind dit niet zo'n goede film. Het einde is wel oké, maar de rest vond ik langdradig en er gebeurd weinig.

2* voor het einde.

avatar van TaBaBoMa
Nou laat het woordje speed maar weg.. Wat een vreselijke saaie trage film. Ook het verhaal wist mij niet te boeien. Een *1 voor de moeite...

Saaie film met een ongelooflijk stom plot. Niet kijken.

avatar van mayhemblik
Hád ik maar naar jullie geluisterd, over het algemeen ben ik gek op ''trage'' films maar dit was inderdaad niet veel.
Er werd af en toe belabberd geacteerd en dat gepreek begon me goed de keel uit te hangen, preken heb ik tot mijn 16de wel genoeg gehoord en dat wil ik eigenlijk zo laten ook.
Het einde (laatste kwartier) maakte nog iets goed vandaar de 2 en een halve**.

avatar van Veni Vidi Film
Binnen het half uur afgezet, compleet zonde van de tijd!

avatar van Noodless
Een film die wel heel traag op gang komt en al dat gepreek rond geloof maakt het er niet veel beter op. Ook de uiteindelijke redenen van de familiemoord vond ik zwak en hoe Charlie de antwoorden op de moorden ontdekt, lijkt wel heel gemakkelijk.
De verdere ontwikkelingen maakten niet zo veel meer uit, want mijn interesse was al ver zoek.
3/10

Hoewel de film traag begint, vooral met (alweer) godsdienstgezwets, is de tweede helft toch wel beter.
Dus niet dadelijk na een half uur afzetten, want het wordt alleen maar beter.
Al is het natuurlijk geen topper.

avatar van Dennis,26
Ja Deze film,wat moet je er van zeggen zoals er al veel hebben gezet,is het zonde van me tijd
had beter een andere film op kunnen zetten,Pffffff wat een slappen hap zeg

Jammer maar toch een 1.