Meteor: Path to Destruction (2009)

Alternatieve titel: The Second Coming

Actie / Drama
240 minuten (miniserie, 2 delen)

geregisseerd door Ernie Barbarash
met Billy Campbell, Marla Sokoloff en Christopher Lloyd

In een afgelegen observatorium ontdekt dr. Lehman een meteoriet die recht op de Aarde afstevent. Zijn jonge assistente Imogene O’Neill identificeert de meteoriet als Kassandra, met de omvang van de Mount Everest in drievoud. Dit is maar het begin van hun problemen, want in de grote steden slaat de paniek toe. De komende ramp brengt het beste en het slechtste in de mens naar boven...

avatar van A.L.I.E.N
Is dit nu op DVD ja of nee?! als het niet is kan je het ook laten weten A.U.B.) alvast bedankt!

avatar van bollepeer
A.L.I.E.N schreef:

bij ons ligt ie in de free record shop

avatar van A.L.I.E.N
[edit mod: reactie op verwijder bericht verwijderd]

Hartelijk dank, dan weet ik waar ik zoeken moet!

avatar van bollepeer
A.L.I.E.N schreef:

Excuseer, maar Bol. Com gebruik ik niet echt hoor! Ik heb er eens het 1ste &2de seizoen van "T.J. Hooker" (william shatner) besteld en heb er bijna 2 maand op moeten wachten! Maar heb het ondertussen al ingetikt bij bol en heb het gevonden, maar denk toch dat ik inga op het antwoord van bollepeer.

Hartelijk dank, dan weet ik waar ik zoeken moet!

a.u.b. en als ie daar niet is, kun je ook kijken bij de boekenvoordeel

Ik denk dat er over dit onderwerp, een meteoor die op de aarde afkomt, al dozijnen filmen zijn gemaakt, en dit is er weer eentje.
3 Uur duurt deze prent, en hoewel alles wat voorspelbaar is, is de film toch spannend genoeg.
Er doen enkele grote namen mee aan deze prent, de ene in een wat grotere rol dan de ander, Christopher Lloyd is amper 15 minuten in beeld, Stacy Keach heeft dan weer een veel groter aandeel.
Maar er wordt naar behoren geacteerd en ook de special effects zijn goed.
We hebben het misschien allemaal al eens gezien, maar toch blijft het boeien, ik heb me in de 3 uur toch zeker niet verveeld.

Bol.com is niks mis mee hoor...Ik had binnen 5 dagen mij digitale camera voor maar 300 euro met een 4 GB kaart...En echte kwaliteit.

Maar goed, zometeen eens kijken hoe deze film is:) Ben benieuwd:D Ik hou van rampenfilms, blijf er graag tot 1 uur voor op xD

Update!

Heb net de film afgekeken en ik vind dat het een zeer goede film is.
Oké ik heb me irritatie stukjes, maar dat hebben we bij alle films.
Mijn favoriete acteur uit Jericho zit er ook nog in dus, dat is mooi.
En ja, ik ben gewoon uber gek op dit soort films, meer dus:)

5/5

avatar van hatebreeder
Daar waar de film 2012 mij enigzins een beetje tegenviel heeft deze film mij juist verrast, ik vond hem vrij goed! goed verhaal en goed acteerwerk! mischien net ietsje te lang 3 uur maar echt vervelend werd hij nooit! 4 sterren zeker verdient!

Het 1e stuk is wel onderhoudend, maar het 2e stuk wordt erg langdradig. Redelijke film, niet goed, maar ook weer niet slecht....2 sterren.

avatar van rotjuh
Ik ga de film vandaag bekijken, ben zeer benieuwd en kom later vandaag verslag uitbrengen.

* Wil ik nog wel een kleine ergenis kwijt: is die hele discussie over waar je films kunt kopen/huren downloaden enz van belang voor dit forum?
Volgens mij komen mensen hier de mening van mensen bekijken over een bepaalde film, voor de beste webshop e.d. zijn andere fora en vergelijkingsites volgens mij. Maar dat is dan weer MIJN mening!

Is een beetje langdradig.

Niet heel slecht, maar ook niet super. 't Is allemaal al eens verteld, alleen is het op een andere manier verfilmd. Afgezien van de nodige fouten en slordigheden (maar daar moet je doorheen kijken) heb ik me best vermaakt.

avatar van 606
Ga deze morgen is een kans geven, misschien verhoog ik mijn stem wel na de kijk beurt.

Net gekeken op rtl. Zeer clichematige film, weining realiteitsgetrouw. Slecht geacteerd.

avatar van 606
hoekie3008 schreef:
het is niet eens afgelopen.

avatar van Seifer
Niet afgekeken, maar ik stoorde me wel een beetje aan die satelliet die telkens inzoomde op een gebied in de VS. Als zij dat eruit hadden gelaten, dan duurde de serie een uur korter.

avatar van coldstorm
ik heb deze film gezien nu op zich was er een redelijk verhaal
maar ik heb mij idd wel gestoord aan bepaalde dingen
maar goed volgens mij is dat in elke film.

anyway op dit moment staat deep impact nog op 1 bij mij kwa meteorieten films
maar ik ga morgen kijken naar meteorites

ik trek mij niks meer aan van de recensies die ik lees

afentoe zie ik mensen op elke slak zout strooien
en hele goeie top films afzeiken
deze film krijgt van mij 3 sterren dat maakt een 6

avatar van Decec
Een goede actie/drama/SF/thriller film...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Wel leuk bekende acteurs Billy Campbell (TV Serie Helix) en
Stacy Keach (73e leeftijd)...
Redelijk mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...

avatar van Phantasm
Aardige film die lekker wegkijkt, had de versie van 180 minuten.