Utah Blaine (1957)

1 stem

Western

geregisseerd door Fred F. Sears
met Rory Calhoun, Susan Cummings en Angela Stevens

De gunslinger Utah Blaine redt de rancher Joe Neal uit handen van outlaws, die onder aanvoering staan van de meedogenloze Russ Nevers. Utah krijgt vervolgens een baan op Joe's ranch aangeboden als voorman. Wanneer op een dag Joe toch wordt vermoord, krijgt Utah de leiding over de ranch. De aantrekkelijke Angie Kinyon wordt nu Utah's concurrente en tegenstandster, daarnaast wil Utah gaan jagen op de outlaws Russ Nevers en Nink Witter, die hij verantwoordelijk acht voor de dood van Joe.

wie heeft deze dvd?

avatar van Dogie_Hogan
alfredblaauw schreef:
wie heeft deze dvd?
Ja, lijkt mij spannende actie-Western (staat sedert 2016 ook op YouTube). Speelduur wat aan de korte kant.
In deze Western ontbreekt echter een sheriff, deputy en/of marshall…

Trailer: HD Film Trailer - Utah Blaine 1957 - YouTube

avatar van Brix