Big River (2005)

geregisseerd door Atsushi Funahashi
met Jô Odagiri, Kavi Raz en Chloe Snyder

Direct na aankomst in de Verenigde Staten begint Ali, een Pakistaanse man, zijn zoektocht naar zijn vervreemde vrouw Nadia. Onderweg ontmoet hij Teppei, een Japanse lifter die zijn weg door de Verenigde Staten probeert te vinden en Sarah, een vrouw uit het lokale woonwagenkamp. De drie slagen erin om Ali's vrouw Nadia op te sporen. Nadia, wie tot het ongenoegen van Ali een nieuw leven met een andere man in Phoenix leidt. Bezorgd over de richting van zijn leven, besluit hij de rest van zijn tijd te spenderen in Amerika samen met Toppei en Sarah. In de korte tijd dat het drietal met elkaar is, besluiten ze een nieuwe reis door Amerika te beginnen, zoekend naar hun identiteit.

avatar van Wadjoe
Odagiri's Engelstalige debuut en volgens Twitch.net klinkt het niet gek. Een aantal stills gezien en zag er best chill uit, ben benieuwd.