Firestarter 2: Rekindled (2002)

Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Robert Iscove
met Marguerite Moreau, Malcolm McDowell en Dennis Hopper

Charlie heeft een speciale gave. Ze kan iets in brand zetten door er gewoon aan te denken. Hierdoor is ze gewild door verschillende machthebbers die haar willen inzetten in hun strijd. Gelukkig is er een jonge journalist die haar wil beschermen.

Na 18 jaar een totaal onnodig vervolg zeer slecht.

avatar van NTsuno
Dit vervolg kan niet tippen aan de eerste film van Firestarter. Het is inderdaad een slecht vervolg. Het doet afbreuk aan dat wat in de eerste film wordt weergegeven. Jammer.........

Opnieuw een overbodig vervolge en nog eentje die
lang duurt ook.
De film wil maar niet spannend worden de karakters slepen je niet mee in het verhaal en de special effects zijn ook al niet om over naar huis te schrijven.
Echt een miniserie voor TV.
Snel en goedkoop gemaakt, hopend op succes uit het verleden.

En dan ook nog 168 minuten .

film_kaza
dit deel duurt wel best lang...
en is zo te zien ook niet zo goed.
meestal zijn vervolgen waar geen boek van is gemaakt erg slecht.

avatar van Polvo
Ik heb me geen moment verveelt, ik vond hem zelfs beter dan het eerste deel en dat komt niet vaak voor.
De lengte was ok, als hij korter was geweest was het verhaal niet goed uit de verf gekomen.

avatar van psycholamp
Yo, dit meen je? Een vervolg 18 jaar na dato? Ik brand iig niet van nieuwsgierigheid.

wel een leuk vervolg

Als ze hier een hele aparte film van hadden gemaakt, dan had mijn cijfer toch iets hoger uitgevallen. Ze gebruiken nu dezelfde namen als in deel 1, terwijl de flashbacks van vroeger compleet anders zijn, als wat er in deel 1 gebeurde.

De film zelf is nog wel te kijken, wel heel erg aan de lange kant, maar niet bijzonder slecht.

Puur het feit dat ze hier probeerden om een vervolg op deel 1 te geven, wat totaal mislukt op de knullige manier zoals hierboven omschreven, maakt de film wat mij betreft een totale miskleun.

m1chel
Wat een zit zeg, hij was leuk, maar ze hadden hem echt minimaal 30 minuten korter moeten laten duren.

avatar van cinderellaman
deze film heeft meer special effects dan 1

een leuk vervolg.lang niet meer gezien binnenkort maar weer eens zien.

vandaag om 13:53 uur