Bobby G. Can't Swim (1999)

Alternatieve titel: Bobby G.

geregisseerd door John-Luke Montias
met John-Luke Montias, Susan Mitchell en Vincent Vega

Bobby G. verdient de kost als kleine cokedealer in een achterbuurt van de stad. Zijn vriendin, Lucy, sprokkelt haar geld bijeen met het verkopen van haar prachtige lichaam. Beiden zijn gedoemd tot een leven in de goot, tot de dag dat een yup een kilo coke van Bobby wil kopen. Bobby ruikt het grote geld en verliest de realiteit uit het oog.

avatar van sateck
hele goedkope film, maar ik heb me evengoed wel aardig vermaakt

2.5

zeer cheape, maar zeer vermakelijke film. Het camerawerk is amateuristisch en de acteurs matig, maar het verhaal is snel en vlot. Lekker rauwe sfeer, het harde straatleven komt mooi naar voren. Korom, voor alternatieve films zonder te veel poespas is Bobby G. zeer geschikt!

avatar van Vito Andolini
geen slecht film, maar inderdaad goedkoop.

avatar van Rebel80
Zo zie je maar, cheap hoeft niet altijd slecht te zijn.

Heb deze film al een hele tijd terug gezien maar vind het een leuke film.

Ik ken soortgelijke situaties dus vind dit soort films al snel goed.