Ten Nights in a Barroom (1931)

geregisseerd door William A. O'Connor
met William Farnum, Tom Santschi en Peggy Lou Lynd

De huisvader Joe Morgan was een zeer gerespecteerde uitvoerder bij een gerenommeerd bedrijf. Joe vergooit tegenwoordig zijn leven met het consumeren van grote hoeveelheden drank. Op een dag probeert Joe's jonge dochter Mary haar vader uit de saloon op te halen met de vraag "Papa, ga je nu met mij mee naar huis?" Dit onprettige moment blijkt de eerste stap te zijn in de richting van Joe's herbezinning. Maar eerst moet Joe nog afrekenen met de crimineel Simon Slade, die mede de oorzaak is van zijn verval. Een vuistgevecht tussen Simon en Joe lijkt onvermijdelijk.