The Children of Sanchez (1978)

Verenigde Staten / Mexico

geregisseerd door Hall Bartlett
met Anthony Quinn, Dolores del Rio en Katy Jurado

Dit is het verhaal van de strijd van een man om de oude familietradities verder te zetten en het verlangen van zijn dochter om deze te doorbreken. De Sanchez-clan heeft bittere tijden gekend in het verarmde Mexico, maar zij hebben overleefd door altijd samen te spannen. Wanneer Sanchez zijn oudste dochter Consuelo het plan opvat om van richting te veranderen en haar eigen leven op te bouwen, komt er een hevige strijd vanuit de hoek van Sanchez en de familie.

avatar van Exploitation
De soundtrack muziek van Chuck Mangione in deze film is echt geweldig, maar de film zelf was zeer teleurstellend en rommelig!
Gelukkig hadden we wel de mooie muziek

avatar van 93.9
Tune van ncrv sport. Fenomenaal titelstuk