Too Soon to Love (1960)

Alternatieve titel: Teenage Lovers

Drama / Romantiek

geregisseerd door Richard Rush
met Jennifer West, Richard Evans en Warren Parker

De verliefde tieners Cathy Taylor en Jim Mills worden betrapt door de politie op een lokale plek, waar verliefde koppels elkaar ontmoeten. Ze worden gearresteerd en naar het politiebureau gebracht. De geïnformeerde ouders waarschuwen hun kinderen dat hun verliefdheid tot gedrag zal leiden, dat hun toekomst kan ruïneren. Maar de houding van hun ouders en politie leidt echter tot het omgekeerde; Cathy's en Jim's band wordt hechter en het duurt niet lang, voordat Cathy zwanger is. Omdat ze nog te jong zijn om te trouwen, biedt Jim Cathy aan een illegale abortus te betalen.