Mercenaire (2016)

Frankrijk
Drama / Sport

geregisseerd door Sacha Wolff
met Toki Pilioko, Iliana Zabeth en Laurent Pakihivatau

Soane is een jonge man uit Nieuw-Caledonië. Wanneer hij besluit om rugby te gaan spelen in Frankrijk tart hij het gezag van zijn vader. Overgelaten aan zijn lot aan de andere kant van de wereld, neemt zijn odyssee hem mee op reis om een echte man te worden, in een wereld waar er een prijs betaald moet worden om succesvol te worden.

Nieuwe Netflix Original.

Nog geen Nederlands of Engels ondertitelde trailer, wel dit fragment.

avatar van gondwana
Zeer mooi sociaal drama.

avatar van AJK
AJK
Rauw gegeven verhaal over een samoaanse jongen die naar frankrijk gaat.En zijn afkomst niet verloochend.
Eindelijk weer eens een film waar het echt om gaat.3.5