Brooklyn Sonnet (2000)

Alternatieve titel: Borough of Kings

Thriller

geregisseerd door Elyse Lewin
met Philip Bosco, Jim Stanek en Joseph Lyle Taylor

De jonge acteur Jimmy O 'Conner heeft maar één ambitie: de criminele buurt in Brooklyn, waar hij is opgegroeid, ontvluchten. Hij krijgt de kans van zijn leven als hij wordt gevraagd door de beroemde Broadway-producer Helen Manners om mee te spelen in een van haar producties. Maar levend zijn oude buurt verlaten wordt onmogelijk als Jimmy plotseling getuige is van een brute moord door zijn vriend Tommy en de psychopathische gangster Nunzio.

Zeer vermakelijk

avatar van 606
stinissen schreef:
Zeer vermakelijk

juist en de score is ook wel laag.

erg leuk verhaal en goed acteerwerk.

4 sterren

Reticulated
Zeer slecht akteer werk, vooral de scene met de pruik.

Simpel verhaaltje dat op zich nog goed is, maar het wordt totaal verprutst door de verschrikkelijk slechte vertolkingen.