The Bull of the West (1972)

Alternatieve titels: Hot Lead | Vengeance Is the Spur

1 stem

Western

geregisseerd door Jerry Hopper en Paul Stanley
met Charles Bronson, Lee J. Cobb en James Drury

Trampas en Randy, informeren behulpzaam de nieuw aangekomen rancher Ben Justin, dat hij onbewust de regels geschonden heeft van de 'Stockman's Association'. Gehard door het zware leven vertrouwt Ben maar één persoon: zichzelf. De zware drinker Ben, vertelt Trampas en Randy om zich met hun eigen zaken te bemoeien. Een andere rancher, Suchette, is zo beïnvloed door deze houding, dat hij er zeker van is dat het vee van Ben geen toegang zal krijgen tot de trein die de dieren moet vervoeren. Gevangen temidden van deze vete is Ben's onervaren zoon Will die het verbod gekregen heeft om op de ranch te helpen en die zelfs geen paard mag berijden.