Kandyland (1987)

1 stem

Drama / Romantiek

geregisseerd door Robert Allen Schnitzer en Philip Marcus
met Kim Evenson, Charles Laulette en Sandahl Bergman

Joni is een knappe jonge meid. Haar gewone leventje gaat haar steeds meer vervelen en op zoek naar een nieuwe uitdaging maakt ze kennis met Harlow, een nachtclub danseres. Haar opwindende manier van leven lijkt Joni wel wat en samen met Harlow's hulp krijgt ze een baantje aangeboden in de nachtclub. Maar wat op het eerste zicht een fantastisch leuk leven leek, blijkt een grimmige schaduwzijde te hebben. De eenzaamheid, de drugs en de gedwongen prostitutie horen er tot haar grote verdriet ook bij. Als haar vriendin Harlow op afschuwelijke wijze om het leven komt, komt Joni in opstand, en tekent hierdoor haar eigen dood vonnis.