Weißt Was Geil Wär...?! (2007)

Duitsland
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Mike Marzuk
met Axel Schreiber, Isaak Dentler en Nadja Bobyleva

Wat zou nu echt fantastisch zijn? Een vraag die de twee vrienden en cinefielen Tommy en Heinz wel kunnen beantwoorden: het maken van een film. En niet zo'n romantische snotterfilm voor vrouwen, dat staat vast. Vol goede moed gaat het duo aan de slag. Al snel merken ze dat hun droom niet vanzelf uitkomt. Gebrek aan geld, en zelfs het schrijven van het script wil maar niet vlotten. Hier komt verandering in als ze de bekende actrice Lisa Hermann weten te strikken voor hun film. Alles verloopt soepeltjes, totdat de hormonen van de twee vrienden roet in het eten lijken te gaan gooien.