Kotyonok (1996)

Alternatieve titels: Kotjonok | The Little Cat | Poes Poes!

Rusland
Familie

geregisseerd door Ivan Popov
met Andrei Kuznetsov, Lyudmila Arinina en Aleksei Vojtyuk

Het poesje dat oma op een dag voor haar kleinkinderen koopt, zorgt voor de nodige opschudding: vazen sneuvelen en gordijnen gaan aan flarden. Toch is de hele familie ongelukkig wanneer het poesje op een dag spoorloos blijkt. Het nieuwsgierige diertje wordt opgenomen in een kattengemeenschap en beleeft allerlei avonturen.

avatar van Zyxx
Maart 2008 op de zondagmiddag te zien in 't Hoogt in Utrecht.

Ben benieuwd ...

avatar van supermovieman
Erg leuke film! Het voelt ook allemaal erg realistisch aan en niet als zo'n film waarin alle dieren kunnen praten! En verder, de kat op dat plaatje hierboven is niet de kat waar het om draait, maar toch!

avatar van Tribe
Grappig - dit is de eerste film waarvan ik me kan herinneren dat ik hem in de bioscoop heb gezien.

Mooie kinderfilm,,, bezit deze op 16 mm film, en hij is nederlans ingesproken,

ondangs de 80 min. speeltijd blijft hij boeien tot het einde,