Village of Daughters (1962)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door George Pollock
met Eric Sykes, Scilla Gabel en Grégoire Aslan

Wanneer een handelsreiziger in een arm Italiaans dorp zijn waren aan de man tracht te brengen, is het laatste wat hij verwacht overvallen te worden door beeldmooie meisjes, wat nu net wel gebeurt. De reden van deze vrouwelijke stormloop ligt in het feit dat de op één na laatste vrije mannen het dorp hebben verlaten om werk te zoeken in de stad. De enige ongetrouwde man die overblijft is een rijke immigrant. Hij zoekt naar een geschikte vrouw, en alle moeders dwingen hun dochters om te vechten voor zijn liefde (en geld). Dit schept enorme conflicten in het dorp en er wordt beslist om de eerste man die het dorp binnenkomt te laten kiezen wie de vrouw van de rijke immigrant zal worden.

Hoe heb je deze film kunnen zien, speedy23?

avatar van speedy23
tsjidde schreef:
Hoe heb je deze film kunnen zien, speedy23?

Is ooit gegeven op TCM.

avatar van blabla