Rosa: The Movie (2007)

Zweden
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Manne Lindwall
met Anna Ryrberg, Freddy Åsblom en Lina Lundberg

De 15-jarige Zweedse Rosa Nilsson is een populaire popster die overal ter wereld speelt voor uitverkochte zalen. Ze wordt geadoreerd door haar fans. Maar succes kent ook haar keerzijde, Rosa wordt achtervolgd door paparazzi. Tijd voor een pauze, en ze besluit net als iedere normale tiener op zomerkamp te gaan. Een nieuwe wereld gaat voor Rosa open, aangezien ze daar in aanraking komt met andere doch leukere zaken als vriendschap... en liefde. Er is echter één probleem: ze heeft iedereen voorgelogen dat ze echt niet dé popster Rosa Nilsson is.

avatar van erikb88
Ontzettend leuke film. Duurt precies lang genoeg en kijkt lekker weg.