Boys Will Be Boys (1999)

Familie / Komedie

geregisseerd door Dom DeLuise
met Randy Travis, Julie Hagerty en Michael DeLuise

Twee jonge broers halen hun zeer strikte vader, Lloyd Clauswell, over om op zichzelf te 'babysitten' terwijl hun ouders een bedrijfsbarbecue bijwonen. Als Lloyd daar echter voor een promotie wedijvert bij de excentrieke bedrijfspresident, laat Mr. Wellington de aartsvijand van Lloyd, Skip Larue, samen met zijn verloofde, de zwoele Patsy, een plan uitwerken om Lloyd op te laten draaien voor een verduistering die zich afgespeeld zou hebben ten huizen Clauswell. Beginnend met een argument wie in feite de leiding heeft, werven Matt en Robbie hun beste vrienden aan en vernietigen bijna alles op hun weg voor de strijd om de controle over de zaak.