Pep Squad (1998)

Alternatieve titel: I've Been Watching You 2: Prom Night

Horror / Komedie

geregisseerd door Steve Balderson
met Brooke Balderson, Amy Kelly en Jennifer Dreiling

Beth vraagt aan haar vrienden om samen het lijk van de gehate schooldirecteur op te ruimen. Ze worden echter gezien door Terra die Beth afperst om zo de Prom Queen verkiezing te winnen. Beth smeedt een plan om ook Terra uit de weg te ruimen.

Uitgebracht onder het mom van een Prom Night film, geen idee of deze nu ook echt bij de reeks hoorde.

Wat wel zeker is, is dat dit ver beneden het niveau van menig amateurfilm bengelt. Dit wordt gecamoufleerd door een poging tot humor maar faalt schandelijk. Lelijke, onnozele, vreselijk geacteerde debiele achterlijke en vooral domme lompe stomme film.

Onding eerste klas, daarmee is de nogal treurige Prom Night reeks ook achter de rug. Enkel voor die hard 70s/80s horror fans die verder totaal niet meer weten wat te kijken.

avatar van Linn
Never seen such an awfull, ugly, boring, retarded movie.

Verder hetzelfde als Onderhond 0,5 is nog te veel, jammer dat het niet lager kan...

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Onderhond schreef:

Deze film heeft volgens mij sowieso niets met de Prom Night reeks te maken. Gezien de titel waarin de film buiten de VS is uitgebracht zou het een vervolg moeten zijn op I've Been Watching You. Deze is in de VS echter uitgebracht onder de titel The Brotherhood en kent ook een aantal vervolgen.

Waarschijnlijk heeft de film dus met geen enkele filmreeks te maken, maar kreeg in de UK gewoon de titel I've Been Watching You 2: Prom Night, in de hoop wat meer publiek te kunnen trekken.

avatar van horrorjp
Volgensmij is het ook niet een Prom Night deel. Al was deze nog wel beter en leek het nog meer op een Prom Night deel dan deel 4. weinig over te zeggen (weinig goeds) in ieder geval.