The Hazing (1977)

Alternatieve titels: The Campus Corpse | The Curious Case of the Campus Corpse | Here Come the Delts

geregisseerd door Douglas Curtis
met Jeff East, Kelly Moran en Sandra Vacey

Een jonge student bezoekt een sociëteit, waar hij plotseling getuige wordt van de dood van één van de leden tijdens een ritueel. Samen met de overige leden probeert de jonge student om ervoor te zorgen dat niemand ooit iets te weten komt over die fatale ongeluk. Maar het lichaam verstoppen op een campus is nog niet zo gemakkelijk.

avatar van brucecampbell
Deze poster!
hier te krijgen op dvd, maar geen Eng subs : http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=962298