Slim Slam Slum (2002)

Denemarken
Komedie / Muziek

geregisseerd door Jorge Ballarin en Marcelino Ballarin
met Thure Lindhardt, Simon Jul Jørgensen en Tommy Bredsted

De film gaat over drie mannen rond de twintig die in een appartement leven en niets anders doen dan op het toilet zitten, Playstation spelen en wiet roken. De mannen krijgen plots het idee hun oude leven op te geven en compleet aan iets nieuws te beginnen. Ze hebben een vreemd plan om veel geld, macht en respect te verdienen. Samen met Dahlgård richten ze een populaire website op, die daarna door de manipulatieve achter hun ruggen voor veel geld wordt verkocht. Ze zitten niet bij de pakken neer, en besluiten het te maken als een hip hop groep, Boomin Crew!