Lockout (2006)

Horror

geregisseerd door Ricardo Islas
met Kris Desautels, Cyn Dulay en Claire Davenport II

Daniel wordt ontslagen en verhuisd voor een tijdje naar zijn zomerhuis in Wisconsin, samen met zijn vrouw en haar jonge zuster. Op de eerste dag in hun nieuwe huis wordt Daniel gebeten door een spin, het begin van een serie bizarre gebeurtenissen die hun leven in een hel zal veranderen.

Er zaten wel wat redelijk schrik momenten in en ook de nodige gore een kleine 5 dus 2.5*

avatar van Boeikens
Zwak.

Zeer warrig verhaal. Weet tot vandaag nog niet hoe het in elkaar zit.
Mindere acteerprestaties, weinig actie, hier en daar een beter gore moment maar in het geheel zeker niet de moeite waard voor een tweede kijkbeurt.