Humko Tumse Pyaar Hai (2006)

India
Drama / Romantiek

geregisseerd door Bunty Soorma
met Arjun Rampal, Amisha Patel en Bobby Deol

Durga (Amisha Patel), een jong meisje, is al sinds haar geboorte blind. Ze helpt haar vader met het maken van boeda-beeldjes. Wanneer haar vader komt te overlijden staan Durga en haar moeder er alleen voor. Op een dag is Durga betrokken bij een ongeluk, waar ze op het nippertje van wordt gered door een jongeman, genaamd Babu. Beiden worden stapelverliefd op elkaar en willen gaan trouwen. Rana, een dropsgenoot van Durga is ook verliefd op haar en uit jaloersheid vermoord hij d'r moeder en Babu. Een verbitterde Durga blijft achter, ze ondergaat een oog-operatie van Dr. Prasad en krijgt weer zicht. Dr. Prasad voelt zich verantwoordelijkheid voor Durga en neemt haar mee naar Zwitserland waar hijzelf woont. In Zwitserland ontmoet Durga de jonge en steenrijke multi-miljonair, Raj. Raj weet Durga van haar leed en verbitterde gedachten te verlossen en haar vervolgens voor hem te winnen. Het verleden blijkt Durga niet meer te achtervolgen en ze is er helemaal klaar voor om zich te gaan verloven met Raj. Raj's vriend, Rohit, vermist in India, is teruggevonden en aanwezig op het verlovingsfeest. De aanwezigheid van Rohit geeft Durga het gevoel dat Babu weer terug is. Maar hoe kan een jonge vrouw, die blind is geweest, weten dat haar liefde van haar leven weer terug is, zonder dat ze hem ooit gezien heeft?

avatar van MissyNador
Mooie film! Weer zo een typische romatische indische film! was lekker kijken

avatar van umbro01
Prachtige film

avatar van tn2543
Ja erg mooie film. Ik vond de liedjes in deze film ook heel erg sterk een een toegevoegde waarde hebben.... Het verhaal is wel een beetje 'standaard bollywood', maar ik vind dat het toch op een special manier is gebracht en met goed acteerwerk.