Kasoor (2001)

India
Thriller / Drama

geregisseerd door Vikram Bhatt
met Lisa Ray, Aaftab Shivdasani en Divya Dutta

Shekhar Saxena (Aaftab Shivdasani) wordt beschuldigd voor de moord op zijn vrouw, Priti Saxena. Ondanks de aanklachten ontkent Shekhar stellig dat hij schuldig is voor deze moord. Simran Bhargav, een jonge advocate verdedigt Shekhar in zijn zaak en gelooft sterk in zijn onschuld. In deze periode van onmacht groeien Simran en Shekhar steeds verder naar elkaar toe, wat vervolgens ontpopt tot een affaire. Met behulp van Simraj wordt Shekhar uiteindelijk onschuldig verklaard. Naarmate de tijd vordert begint Simraj te twijfelen aan de onschuld van Shekhar.

avatar van tn2543
Spannende Bollywood film. Ik vind dit toch éen van de beter Bollywoodfilms uit 2001. De liedjes zijn ook heeel erg mooi!

avatar van umbro01
Helemaal mee eens weer een goeie film van Vikram Bhatt